moving to Germany - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Hanneke - WaarBenJij.nu moving to Germany - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Hanneke - WaarBenJij.nu

moving to Germany

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

01 Februari 2006 | Nederland, Groningen

Hi!

As most of you will probably already know: I will move to Germany next week, to Bochum, for the second semester of my master. After that I will move to Yogjakarta, Indonesia, to do research for three months. I am planning to keep you all posted on this website.

ciao,
Hanneke

• 07 Februari 2006 - 20:46

Moshje:

Heeeej! Het is dan bijna zover.. Nog de laatste kleren in de dozen en dan verhuizen maar! Veel plezier op je soort van wereldreis ;)

• 08 Februari 2006 - 20:42

Jose:

Je bent de 4e waarvan ik via ,waar benjijnu, het leven volg cq ga volgen. Ben zeer benieuwd en weet zeker dat ik meegeniet van je belevenissen. Als het tegenvalt...Eliane zoekt nog een oppas voor haar tweeling..ondertussen zeilend op een tweemastklipper.noord-en oostzee. Dus..er zijn altijd alternatieven. Geniet van wat je nu doet!

• 29 Maart 2006 - 08:30

José:

als nog..gefeliciteerd! Moeten we wat IJselmeerwater komen brengen? Woensdag start bij ons het vaarseizoen dus..bakken vol...
    gr.