Last message from Canada - Reisverslag uit Toronto, Canada van Hanneke - WaarBenJij.nu Last message from Canada - Reisverslag uit Toronto, Canada van Hanneke - WaarBenJij.nu

Last message from Canada

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

31 Augustus 2006 | Canada, Toronto

It is nearly time to leave Canada!
Yesterday Coralie left already- although her room was taken immediately by Toni. :)
I am trying hard to finish as much of the research as I can, but some nasty kind of flu is trying to keep me from doing so.
I will be back in the Netherlands on Monday 4 September. You can reach me on +31649344288.
I did not find an internship yet and am not going to Uppsala after all (instead I will probably give a workshop in Bochum in September/October), so I will probably spend most of my time in Groningen writing my thesis. (Any tips on internships, preferably in the Netherlands, are welcome!! :D)

• 31 Augustus 2006 - 16:25

Maartje:

en dan samen op tijgerjacht.. hoeeiiiiiii

• 31 Augustus 2006 - 16:31

Hanneke:

Of samen in een condoom.. ;)

• 31 Augustus 2006 - 18:15

Maike:

Hi Hanneke,
    blijf maar lekker in NL hoor! Fijn dat je weer terug komt vooral voor martijn natuurlijk, misschien kan je hem even uitlenen voor wat tips aan Robin, ik ga nl wel weg voor een jaartje, maar goed daar hoor je binnenkort meer over!
    Kus Maike

• 31 Augustus 2006 - 18:59

Kim:

jee! weer terug in Nl! Ik blijf voor je zoeken hoor :)

• 31 Augustus 2006 - 19:49

Assepoester:

Op tijgerjacht in een condoom....kan me er weinig bij voorstellen, maar wellicht wel leuk om te proberen :)

FYI: In 1 condoom past wel een dozijn eieren

Hanneke, ik zie je gauw weer eens in NL.

• 30 November 2006 - 08:32

Maartje:

zeg dat je nu weer hoog en droog in het polderlandschap verblijft wil niet zeggen dat je niks mee maakt... haha.... heel veel plezier en succes, liefs, maartje