I am really leaving! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Hanneke - WaarBenJij.nu I am really leaving! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Hanneke - WaarBenJij.nu

I am really leaving!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

05 Juni 2006 | Nederland, Groningen

Although I still have to arrange a lot of things (for example collect my passport at the Indonesian embassy tomorrow...), I am more or less ready to move to Toronto!
I did not know a thing about Toronto, so I bought the Rough Guide last Saturday to get an idea about the city. It is really big.. But it sounds like a nice place. With nice weather too . ;)
I am flying this Thursday, with a short stop in Washington. The Summer Course is starting on Saturday afternoon, so by that time I should have been able to write about my first impressions...
Please keep me all informed on what you are doing as well!

x
Hanneke

ps You can reach me on +31649344288 until Thursday morning.

  • 05 Juni 2006 - 17:07

    Maartje:

    Gezellig, ik zie je daar! liefs, maartje

  • 05 Juni 2006 - 17:10

    Assepoester:

    Toronto = sport = Toronto Raptors = basketball. Maar ja, je bent geen enorme sportsfan. Je kunt ook zo een uitstapje maken naar de VS vanuit Toronto en natuurlijk de Niagara Falls. Je moet ook even de festivals in de gaten houden. In de zomer is er volgens mij een Jazz Festival. Canada is helemaal te gek en ooit ga ik er ook wonen (al ben ik dan 80), maar nu is het jouw beurt. Have fun and remember 'awesome' is the word.

  • 05 Juni 2006 - 18:13

    Ineke:

    Wat ben ik blij voor je dat er toch een plekje op de aardbol is gevonden, waar jij de komende maanden mag werken.Ga je ook de CN Tower op? Ik bel je voor je vertrekt nog even!!

  • 05 Juni 2006 - 19:01

    Merel:

    Superleuk! Ik ben afgelopen zomer in Montreal en Ottawa geweest, ook zeker aan te raden! En Niagara Falls moet je eigenlijk ook wel een keertje hebben gezien als je toch in de buurt bent.
    En hoe staat het verder met je AiO-plannen? x

  • 06 Juni 2006 - 08:40

    Liesbeth-Marije:

    Supercool!!! Ik wens je een hele goede tijd daar! Geniet ervan en groeten aan Maartje!

  • 06 Juni 2006 - 14:40

    Bertje:

    Wist je dat Toronto ook de stad is met relatief het laagste coefficiëntgemiddelde van allemaal? Je merkt het, in tegenstelling tot andere mensen kom ik er probleemloos voor uit dat ik helemaal niks van Canada weet, laat staan van Toronto. Maar vanaf donderdag weet ik in ieder geval dat je daar de enige echte Grote Bi-Zoë kunt vinden! Veel plezier!!!

  • 06 Juni 2006 - 17:53

    Miny Massar:

    Wij hebben Toronto alleen vanuit de ..Tower gezien, toen we op weg waren van de Niagarawatervallen naar Montreal, waar Tanno een semester studeerde.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2007

Spring!

04 December 2006

Dutch update from Hanneke

31 Augustus 2006

Last message from Canada

22 Augustus 2006

The Wedding (and more)

13 Augustus 2006

Stress?
Hanneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 67145

Voorgaande reizen:

09 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: